SALOMON’ un “dişli” ailesi

IMG_1869

Dün gece sağanak yağmurun müziğini dinlerken “Keşke şimdi dışarıya çıksam ve ormanda suya doymayan topraklarda koşsam. Hırçın yağmur suları yüzüme vursa ve mutluluk göz yaşları gibi yanaklarımdan aksa. Yumuşacık yaprak halının üzerinde koşsam, taptaze havayı soluyarak.”dedim. Elbette dışarıya çıkmadım ama aklıma esti ki “Yağmurlu havalar başladığından beri bu konu hakkında hep yazmak istedim ama nedense bir türlü olmadı, demek ki şimdi tam zamanı”.

Konumuz Salomon’ un “dişli” ailesi. Elbette bütün dişli ayakkabılardan bahsetmeyeceğim, sadece dolabımda yer alan ve bizzat kullandıklarımdan bahsedeceğim. Detaylı inceleme olmayacak, benim için en önemli olan özellikleri ve hangi yarışlarda kullandığımı kısaca anlatacağım. Evet konuklarımız: Efsane Speedcross, Fellraiser ve Fellcross.

SPEEDCROSS 3

salomon_speedcross_329784_score_blue_gross

Benim için en önemli özellikleri:

  • Çok rahat bir kalıp, ayağı çok iyi sarıyor;
  • Zor hava şartları altında zeminde inanılmaz iyi tutunuş;
  • Ve elbette rengarenk modelleriresizeImage (2)

Bu modeli hem antrenmanlarda hem de yarışlarda kullanıyorum.

Hangi parkurlarda kullanıyorum?

Teknik, ıslak zeminlerde, dağlarda, ultra maratonlarda.

Hangi yarışlarda kullandım?

Finish 3

sportograf-50635767
Fotoğraf : sportograf

 

sportograf-50629426
Fotoğraf: sportograf

FELLRAISER

fellraiser

Benim için en önemli özellikleri:

  • Çok rahat bir kalıp;
  • Çabuk kuruyor;
  • Çamurlu ve ıslak zeminlerde inanılmaz iyi tutunuş

resizeImage (3)

11156401_882656215126123_9158715216479266015_n

Bu modeli hem antrenmanlarda hem de yarışlarda kullanıyorum.

Hangi parkurlarda kullanıyorum?

Teknik, ıslak ve çamurlu zeminlerde, dağlarda, arazi koşullarında.

Hangi yarışlarda kullandım?

_DSC4750 no001
Fotoğraf: Pure Photo Work
DSC_2654
Fotoğraf: Brice Rohaut

S-LAB FELLCROSS

Kullandığım modeli Fellcross 1, sonraki modelleri kullanmadım ama eminim daha da gelişmiş.

salomon-slab-fellcross-1

Benim için en önemli özellikleri:

  • Kalıp ayağı çok iyi sarıyor;
  • Çamurlu ve ıslak zeminlerde inanılmaz iyi tutunuş, performans için kullandığım ayakkabıdır.

salomon-slab-fellcross-4 (1)

Bu modeli sadece yarışlarda kullanıyorum.

Hangi parkurlarda kullanıyorum?

Çok çamurlu arazi koşullarında.

Hangi yarışlarda kullandım?

341aecb6-e248-42e9-b953-eb3f71ab5808
Fotoğraf: aksiyonfotograflari.com

Ayakkabılar hakkında yazdıklarım antrenmanlarda ve yarışlarda koşarak edindiğim tecrübelerim. Herkese sağlıklı antrenmanlar dilerim :)!

Bir Cevap Yazın

