‘Lost in the forest’ ya da ‘Yokuş tutkusu’

WP_20150603_005Koştuğum zaman sürekli yemeği düşünüyorum, bazen içime bir şüphem düşüyor: ‘Acaba yemek mı için koşuyorum :)?’ Elbette koşarken sadece yemek değil daha ciddi konular da aklımdan geçiyor ve esas çoğu parlak fikir koşarken aklıma esiyor. Bugün de farklı olmadı, ondan dolayı bir karar verdim. Ara sıra aklıma gelen yemekleri paylaşmam gerekir :).

Bugün her zamanki gibi işten çıkıp eve doğru ilerlemeye başladım, biraz uzun koşacaktım, Kaçkar Ultra Trail’ a kadar sayılı günler kaldı tam da yükleme sonra da dinlenme zamanı. Bugün farklı bir patikayı keşfetmeye çalışırken çoğu zaman gibi ormanda kayboldum (http://www.movescount.com/moves/move64589003), ama çok keyifli bir kaybolma oldu ayrıca yokuşları çıkarken farklı bir yemek tarifi aklıma geldi. Yolu bulunca ormandan doğrudan pazara gittim, Çarşamba günleri Bahçeköy’ de pazar kuruluyor şansıma.

Evet bugün mutfakta kim var :)?

‘Lost in the forest’ yada ‘Yokuş tutkusu’

WP_20150603_008

Çok besleyici ayrıca da gayet hafif. Tarife de çok basit: Tatlı Lor peyniri, biraz krema, frambuaz, çilek ve biraz bal.

Afiyet olsun! İyi antrenmanlar ve elbette iyi dinlenmeler :)!

WP_20150603_009

Yorum bırakın