Huzurunuzda inspiredbyrun!

En güzel fikirler ve en parlak düşünceler hep koşarken aklıma geliyor. Aralık ayında memleketimde, çocukluğumdan beri antrenman yaptığım parkta bembeyaz pamuk karların üzerinde koşarken kendi kendime: “El işi seviyorsun, desenleri yapmayı seviyorsun ama şimdiye kadar onları hep tırnakların üzerinde yaptın, haftalar geçince onlardan eser bile kalmadı. Peki kalıcı desenleri yapıp onları ölümsüzleştirmek harika olmaz mı, hem de o kadar sevdiğin gümüşün üzerinde? :)” Kar yağarken hepsini kafamda çevirip duruyordum. Olur mu, olmaz mı. O anda en sevdiğim cümle aklıma geldi: “Yaptıklarının pişmanlığı yapmadıklarından daha iyidir!” İstanbul’ a dönüp hemen harekete geçtim. Onlarca yaptığım çizim ve haftalarca süren çalışmalardan sonra ürünlerim bugün ellerimdeydi. Harika bir duygu. Tasarımlar hep koşarken aklıma geliyordu, eve gelip onları hemen kağıda döküyordum, inspiredbyrun (koşudan ilham alarak yapıldı) daha güzel isim bulamazdım. Spor ve doğa ruhu dolu gümüş takılar, ilk kez Pazar günü (19 Şubat) Geyik Koşusu’ nda sergilenecek. Sizi standıma bekliyor olacağım! Ben çok severek çizdim, her birine macera ruhumu katmaya çalıştım! Size de şansı getirmesini dilerim. Peki yarışta koşmaz mıyım? Elbette koşarım ama 4 km. Bütün katılımcılara şimdiden başarılar! Ormanda görüşmek üzere!

urunler
Güzelliklerim: inspiredbyrun, Kaçkar Rüyası, İznik Yolcusu, Kaçkar Geceleri ve Benimle Ömür Boyu Koşar Mısın?
  • Geyik Koşuları’ na gelemiyorsunuz hiç merak etmeyin, bütün ürünlerimi Pazartesi gününden itibaren instagramda paylaşıyorum: www.instagram.com/inspiredbyrun/
  • Hayvanları ne kadar sevdiğimi herkes biliyor, her eserin 5 TL’ si evdeki kumbaraya atılacak ve sokak hayvanlarının mamalarına ve gerekirse tedavilerine harcıyor olacağız.

Yorum bırakın