Güzellik köşesine bir “Merhaba!” :)

Çok uzun zamandır aklımdaydı, kullandığım kozmetik ürünleri hakkında kısa kısa yorumlarımı paylaşmak istiyordum. Bugün kendime söz verdim, ayda en az 1 – 2 ürünün incelemesini ekleyeceğim.

İlk paylaşımım en sevdiğim markanın birinden olacak. The Body Shop ürünlerini yaklaşık 10 senedir kullanıyorum. İşin en enteresan tarafı bu ürünleri ilk kez 2007 yılında İstanbul’ daki maratonu koşmak için geldiğimde bir alışveriş merkezinden aldım, ondan sonra benim için vazgeçilmez oldu. Hem zorlu yarışlarda hem günlük hayatımda hep yanımda. Performans kadar güzelliğim ve sağlığım da önemli!

Koşucu ayaklarını şımartan Peppermint serisi

IMG_3667

Biz koşucular için bacaklarımız ve ayaklarımız çok önemli. Onlara ne kadar iyi bakarsak onlar da bizi o kadar ileriye ve uzaklara götürür. Yarış ve antrenman esnasında benden neler çekiyorlar neler, saatlerce bazen de günlerce durmadan çayır, bayır ve dağlarda koşuyorum, yolda da bazen onlarla konuşup onlara söz veriyorum: “Lütfen beni sorun yaşamadan finiş çizgisine kadar götürün ben de sizi dinlendirir şımartırım!” Sözümü de genelde tutarım ondan dolayı ayak ve bacak bakım malzemeleri şarttır, özelikle kadınlar için, söz konusu sadece konfor ve sağlık değil aynı zamanda da güzelliğimiz. İşte huzurunuzda benim yardımcılarım! Yarıştan ya da çok yoğun antrenmandan sonra acil bakım kahramanlarım: PEPPERMINT FERAHLATICI AYAK SPREYİ mentollü içeriği sayesinde serinletiyor ve ferahlatıyor aynı zamanda yorgun ayaklarımı hemen canlandırıyor. Sıktığımda buz kesiyor sanki dağın zirvesindeki kara batmış durumdayım. Onun yanında acil kurtarma için PEPPERMINT FERAHLATICI BACAK JELİ birkaç dakika masajla hemen rahatlatıyor ve serinletiyor. Akşam ise tam dinlendirme ve tam bakım zamanı. PEPPERMINT ARINDIRICI AYAK PEELİNGİ ayaklarımı pürüzsüzleştiriyor, sonra PEPPERMINT RAHATLATICI AYAK LOSYONU nemlendiriyor ve yumuşatıyor, daha yoğun bakım için PEPPERMINT ONARICI AYAK KREMİ anında rahatlatıyor ve derinlemesine nemlendiriyor. Hepsi de dağdaki nehir kadar serinletiyor ayrıca da mis mentollü sakız gibi kokuyor, başka ne isteyeyim :)!

126254_the_body_shop_peppermint

Yorum bırakın