Meyveli mini kekler

Spordan sonra canınız tatlı mı istedi? Peki, neden olmasın? Ben de bugün 14 km’ lik antrenmandan sonra eve gelip ve hemen ne tatlı yapsam diye düşünmeye başladım. Önceden internette gördüğüm tarif aklıma geldi ben de bir iki malzeme ekleyerek hemen uyguladım, şimdi de sizinle paylaşmak isterim.

Huzurunuzda Meyveli mini kekler

Malzeme:

  • 2 adet muz
  • 4 adet yumurta
  • Çilek, böğürtlen, vişne veya dilediğiniz başka bir meyveyi kullanabilirsiniz

Yapılım:

  • Fırını 180 dereceye kadar ısıtın;
  • Muzları blenderden geçirin ya da çatalla ezin, ben çatal ile eziyorum gayet rahat oluyor;
  • Yumurtaları çırpın ve muzla birleştirerek iyice karıştırın;
  • Kek kaplarını hazırlayıp içlerini yağlayın. Ben hindistan cevizi yağı kullandım harika bir koku ve tat kattı;
  • Kapların içine meyve yerleştirip üzerine muz – yumurta karışımı dökün. Çilek kullandım ayrıca her kapa birer parça ceviz de ekledim. Dilerseniz tarçın ya da vanilya ekleyebilirsiniz;
  • Kapları fırına koyup kekler pişene kadar bekleyin. Tarifte pişirme süresi 12 dk dır, benim fırınım çok güçlü olmadığı için yaklaşık 20 dk sürdü.

Hafif ve lezzetli mini kekler hazır :).

IMG_2418IMG_2421IMG_2422

Afiyet olsun!

Yapılış videosu aşağıdadır:

 

 

 

Yorum bırakın