Kum denizi üzerinde yolculuk

Altın kum, üzerimde el uzaklığında yıldız desenli simsiyah gökyüzü çarşafı, evrensel sessizlik, huzur ve sonsuzluk – Sahra Çölü.

2012 yılında Alper, 4 Deserts Grand Slam unvanı almak üzere Sahra Çölü’ ne yolculuğa hazırlanıyordu. Ben de çok gitmek istiyordum ama  sponsor desteğini bulamadığım için evde kalıyor olacağım gibi görünüyordu. Ama çok istiyordum, her gün çölde olduğumu ve piramitlerin önünden geçerek Alper ile beraber bitiş çizgisinde kendimi hayal ediyordum. Son ana kadar hayalimden vazgeçmedim. Alper’ in yolculuk günü yaklaştı, ertesi sabah Mısır’ a gidecekti, benim ellerim hala da bomboştu ve bu yarışta koşmayacağımı anlayınca organizasyona gönüllü olmak üzere mail attım. Ertesi sabah Alper’ i uğurlamak için havalimanına gittik ve yolda organizasyondan cevap geldi “Gönüllü olarak seni bekliyoruz”. Alper’i uğurladıktan sonra eve döner, bir saat uyku alır, Alper o zamana kadar Mısır’ a varır, Alper ile Skype bağlantısı kurarak hemen o an Alper’ in milleriyle akşama bir bilet alır, yarım saat sonra evden çıkar, 10 dk içinde bir hafta kullanmak üzere yemekleri alır ve havalimanına gider, kendini uçakta bulur ve ömür boyu unutulmaz yolculuğu başlar. Evet hayallerim gerçek oldu! Hayal ettiğim gibi kendimi bitiş çizgisinde Alper ile beraber buldum ama ben gönüllü olarak yarışçı Alper’ in madalyasını takarken! “Hayal edince her şey yapabildiğin doğrudur” ama hayal ederken küçük detayları düşünmeyi unutmayın yoksa Evren tarafından yanlış anlaşabilir ;). Çölü yürüyerek değil koşarak geçtiğimi hayal etmeyi unutmuşum galiba :)!

 

Yorum bırakın